۷ آذر ۱۳۹۰، ۸:۳۶

هفته چهاردهم بوندس‌لیگا/

بایرن مونیخ این بار در زمین ماینتس مغلوب شد/ برمن از سد اشتوتگارت گذشت

بایرن مونیخ این بار در زمین ماینتس مغلوب شد/ برمن از سد اشتوتگارت گذشت

هفته چهاردهم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان شب گذشته با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که طی آن یک شکست دیگر در کارنامه بایرن مونیخ به ثبت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، بایرن مونیخ که در رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا بسیار خوب عمل کرده و صعود خود را به مرحله حذفی این رقابت‌ها قطعی کرده، چند هفته‌ای است در بوندس‌لیگا انتظارات را برآورده نمی کند. این تیم یکشنبه شب در زمین ماینتس تن به شکست داد تا به رده سوم جدول سقوط کند.

در این بازی ابتدا "آندریاس ایوانشیتز"، مهاجم ماینتس در دقیقه 11 دروازه بایرن را برای نخستین بار باز کرد. "دانیل فان بویتن"، مدافع بلژیکی باواریایی‌ها در دقیقه 56 بازی را به تساوی کشاند اما این بار "مارکو کالیگیوری" ماینتس را در دقیقه 66 پیش انداخت. در ادامه "نیکو نیکو بنگرت" در دقیقه 74 نتیجه را 3 بر یک به نفع تیم قعرنشین کرد اما فان بویتن بار دیگر در دقیقه 79 اختلاف را به حداقل رساند.

نمایی از دیدار ماینتس - بایرن مونیخ

در نهایت این بازی پرگل با برتری 3 بر 2 ماینتس به پایان رسید تا این تیم از قعر جدول فاصله بگیرد. بایرن هم با این شکست اکنون با 28 امتیاز پایین‌تر از دورتموند صدرنشین و مونشن گلادباخ در رده سوم جدول بوندس‌لیگا ایستاده است. بایرن مونیخ هفته گذشته نیز مقابل دورتموند مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در "آلیانس آره‌نا" مغلوب شده بود.

در دیگر دیدار شب گذشته وردربرمن با نتیجه 2 بر صفر اشتوتگارت را از پیش رو برداشت. "آرون هانت" در دقیقه 57 و نالدو در دقیقه 67 دو گل برمن را به ثمر رساندند.

جدول رده بندی:
1- دورتموند 29 امتیاز - تفاضل گل 20+
2- مونشن گلادباخ 29 امتیاز - تفاضل گل 14+
3- بایرن مونیخ 28 امتیاز
4- وردربرمن 26 امتیاز
------------------------------------------------
16- کایزرسلاترن 13 امتیاز
17- فرایبورگ 12 امتیاز
18- آگسبورگ 11 امتیاز

کد خبر 1471267

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha